Strona Główna

sobota, 13 września 2014

'This is gonna be a best day of my life'

Hej! 
Już 13 września, a ja nadal czuję, że jedną częścią siebie jestem na wakacjach, a drugą częścią próbuje dostosować się do szarej rzeczywistości. 
Idąc rano do szkoły na wpół przytomna próbuje sobie wmówić 'This is gonna be a best day of my life' , ale nie zaprzeczę, że ciężko jest to sobie uświadomić idąc w stronę budynku, w którym nie lubię przebywać. 
Może jednak dzięki temu, że nastawiałam się pozytywnie zyskałam dwie piątki z wf-u. Cóż, sama nie wiem. 
Pierwsze dwa tygodnie w Gimnazjum upłynęły mi dość przyjemnie, bo jak na razie bez sprawdzianów. Z nowej klasy jestem zadowolona, cudowne osoby, chociaż jeszcze nie znam ich bardzo dobrze. Mam już swoich faworytów wśród nauczycieli, którzy z pozoru wydają się fajni, ale jak będzie to się zobaczy. 
Miałam jeszcze dodać w tym poście, że będę się uczyć dobrze i, że będę mieć czerwony pasek. Ale stwierdziłam, że nie będę zapeszać. Zauważyłam, że co roku daje sobie taką obietnicę i niby się z niej wywiązuje, ale zawsze zawalam pierwszym semestrem, a potem muszę nadrabiać. Mam nadzieję, że w tym roku to się zmieni i poświęcę trochę więcej czasu na naukę, nie zapominając o hobb'ym. Dlatego właśnie mam nadzieję, że zajęcia śpiewu zostaną przeniesione bliżej mojego domu. Więcej czasu na odpoczynek, porządne zjedzenie obiadu i o wiele krótsza droga na pewno dobrze wpłynie na moje samopoczucie i organizm. Myślę także, że znajdę czas na przeczytanie dwóch ostatnich części "Igrzysk Śmierci" , a potem obejrzeniu filmów. Nie wiem jednak czy obowiązki szkolne mi na to pozwolą. 
Życzę Wam, aby każdy dzień był waszym najlepszym dniem w życiu! :) Trzymajcie się, love u. 









A CO U WAS? PODAWAJCIE SWOJE BLOGI W KOMENTARZACH, ZAJRZĘ Z CHĘCIĄ Z NUDÓW.

3 komentarze:

  1. Ja nigdy nie potrafię pozytywnie nastawić się na nowy rok szkolny. Powodzenia w postanowieniu! :3
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh ja nienawiedzę dnia kiedy rozpoczyna się szkoła :(
    Zapraszam do nas http://fashion-outside.blogspot.com/
    Obserwacja = obserwacja :)
    Jeśli nas zaobserwujesz daj znać u nas na blogu a na pewno się odwdzięczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem już w 2gim, dopiero początek, a już jestem obsypana nauką, ale jakoś dam radę :)
    nowy post> http://roksana-and-nicola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń